HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 20 oktober 2011

WHOO THA FACK IS TIM KNOL?

Tim Knol stopt voorlopig met muziek maken. Voor mij maakt dat niet veel verschil gezien het feit dat ik geen idee heb wie het is. " Jij zit toch in de muziek?" wordt er dan altijd tegen mij gezegd. "Dan moet jij dat weten" Daar krijg ik dus altijd de Oud Hollandsche Kudthick van. 

Als een of andere hersenloze Kutnederlander met een onfortuinlijke naam op een instrument gaat zitten hengsten als begeleiding voor zijn waardeloze teksten die nog waardelozer klinken omdat Nederlands zingen nou eenmaal waardeloos klinkt, dan hoef ik dat niet per se te weten.

Tim Knol; dat voorspelt niet veel goeds. Ik ken hem niet en hou dat graag zo. Anders gaat iemand zijn liedje neurien of nog erger; zingen, en dan zeg ik straks nog; "O die klootzak!" Nu kan ik gewoon denken; "Tim Knol stopt met muziek maken, een prima kop voor op msn.nl gezien Microsoft ook altijd met zinloze informatie komt die als je weet hoe het echt zit, je doet verbazen dat zo een product kan bestaan."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten