HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 4 september 2012

DRIE JAAR

Vandaag is het 3 jaar geleden dat mijn moeder stierf. Er gaat geen dag voorbij.......


DRIE JAAR

Wat er in drie jaar kan gebeuren
Er lijkt een mensenleven voorbij te gaan
Maar vandaag denk ik terug aan een
Ook al heeft mijn leven nu alle kleuren
Neem ik een moment om stil te staan
Bij jou die drie jaar terug verdween

Al ben je nu ook heel sterk aanwezig
Het lijkt te groeien elke dag
Mis ik al die dagen je armen
Ze gingen van vol naar pezig
Ook al zijn ze nu weg ik mag
Nu ook nog mijn hart verwarmen

Met al mijn herinneringen
Ze steunen me bij elke stap
Die me brengen bij mijn hart
Dat zijn zo van die dingen
Maar wat is nou de grap
Geen enkel van mijn dagen is zwart

Al kan ik je niet aanraken
Je leeft in en om mij voort
Een liefde die niet kan staken
Precies zoals het hoort

4 opmerkingen:

  1. Mooi gedicht Mars!
    Sterkte,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Het is dit jaar ook weer een bijzonder iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven Marcel,
    inderdaad, er gaat geen dag voorbij...
    Sterkte!

    Aurelia

    BeantwoordenVerwijderen