HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 18 september 2012

EIGENWIJS

Men zegt wel eens dat ik eigenwijs ben. Klopt ook wel. Ik vind het vaak een goede eigenschap. Ook hier weer. Ik weiger namelijk mee te doen aan de crisis. Een tijdje heb ik geroepen; "Als iedereen nou eens net doet alsof de crisis niet bestaat, al is het maar een weekje, dan zijn we er weer zo aan gewend dat het niet bestaat" Mijn idee daar achter is dat mensen dan toch gewoon doen waar ze zich nu in tegen laten houden, en dat is nou juist hetgeen wat we nodig hebben.

Een beter milieu begint bij jezelf en dus ook een financieel milieu. Laat de crisis lekker de pleuris krijgen, ik doe er niet meer aan mee. 


Als de crisis aanbelt, laat ik hem lekker buiten staan. Heeft de crisis een goede aanbieding, laat ik hem liggen. En hij die een heel crisis verhaal tegen me ophangt over dat ik wel rekening moet houden met de crisis, die krijgt van mij geen seconde aandacht, verspeelde tijd.

Zo, klaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten