HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 1 november 2011

FACEBOOK TV

Televisie zou net zoals Facebook moeten worden. Als ik voor de 15e keer over mijn nek ben gegaan van die verachtelijke Albert Vergadoodlinde, zou ik hem moeten kunnen blocken. Dan zap ik naar het volgende kanaal, en komt er in beeld; "U heeft deze klootzak die zijn maat op televisie verlinkt omdat het zogenaamd "zijn werk was" geblokkeerd" 

Dat kan ik gewoon doorzappen zonder naar die kotsbek te hoeven kijken. Als ik voor de zoveelste keer bij Meiden van Holland ben aangeland waar een met nepsnor beplakt IQ van 3 min met een Amsterdams kutaccent vraagt aan een amateur die zich om heeft laten lullen of ze wel eens een piemel in haar mond heeft gehad, moet ik kunnen klikken op; "block hersenloze mongolen met veel te veel geld" 

Misschien moet ik gewoon dat ene kwartier per week dat ik TV kijk ook maar opgeven en accepteren dat je van televisie alleen maar dommer wordt en dat het een goed idee is om er helemaal mee te stoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten