HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 19 april 2012

V-MANNETJES

Soms heb ik zo een fantastische aantrekking op types die zich belangrijk voelen en op een of andere manier zich ook "belangrijk" hebben gemaakt. Uniformen helpen daar goed bij, en ze kiezen mij altijd uit om te laten zien dat ze "belangrijk" zijn. Uiteraard doe ik dan altijd mijn uiterste best om dat zo snel mogelijk op subtiele wijze weg te nemen.

Media markt is een fantastische gelegenheid. Ik draag vaak een schoudertas, en ik ben vast al een miljoen keer de media markt ingelopen. Op donderdagavond echter staat er altijd zo een mannetje met een V op zijn uniform, die je vriendelijk vraagt om je tas is een locker te doen. Logisch, want als ik ga stelen, doe ik dat ALTIJD op donderdagavond, en dat weten ze. Dan moet ik ze altijd teleur stellen omdat ik nooit munten bij me heb, en dan wordt het lastig maar niet onmogelijk. Je krijgt dan namelijk een nummertje, en je tas wordt bij de servicebalie bewaard. Dit is het moment dat het V mannetje bij de servicebalie staat, en andere mensen met een schoudertas door kunnen lopen.

In de hoop dat ik in die laatste categorie zou vallen liep ik op de winkel af, maar uiteraard had ik meteen oogcontact met het V mannetje, en het muntenverhaal startte. Vervolgens moest ik natuurlijk een nummertje krijgen en een doorloop moment voor anderen maken. Daarna doe ik wat ik altijd doe als ik geen doorloper ben; loop de winkel binnen, ga naar het eerste rek, til wat op, bekijk het, hang of leg het terug en zo meld ik me weer binnen een minuut bij het V mannetje. 

Daarmee irriteer je het V mannetje mateloos, en dat is leuk. Indien gewenst herhalen, of 50 mensen uitnodigen die achter elkaar de 1 minuut truuk uithalen. Zodat de brave burger gewoon met zijn schoudertas de media markt in kan lopen, net zoals op dinsdagmiddag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten