HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 13 augustus 2012

MUGG

Ik kan er maar niet aan wennen en waarschijnlijk is dat goed; UGG's. Een modeverschijnsel wat mogelijk slechter voor je gezondheid is dan borstvergroting. Lelijke lompe nep bontlaarzen die zichtbaar geen enkele ondersteuning bieden aan de vrouwenvoet, die het vaak al zwaar te verduren heeft omdat vrouwenbekkens nou eenmaal anders in elkaar zitten en wat meer ondersteuning vragen tijdens het lopen. 

In het kader van gelijkheid zijn er sinds een paar jaar ook UGG's voor mannen verkrijgbaar. Een beeld waar ik misschien nog wel minder aan kan wennen.

 
Want het betekent dat de "modebewuste man" gewoon achter de idioterie die vrouwen in de schoenen wordt geschoven aan hobbelt. Er zitten dus mensen met een prominent gebrek aan smaak, die een hekel hebben aan de gezondheid van de trendy mens, ergens in een kamertje te bepalen welke onzin ze nu weer aan je voeten gaan smeren.

Ik zou me er niet aan moeten ergeren, maar het steekt me, net als een mug. Die zo eerst irritant om je heen gaat zitten zoemen, en dan je bloed zuigt. De mannen UGG heet bij mij dan ook de MUGG en ze zijn net zoals de vrouwen UGG:

UGG-LEE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten