HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 28 augustus 2012

PEDESTRIANMAGEDDON

Eerder scheef ik een blog over de niet kijkende fietser: http://hersenspincels.blogspot.nl/2012/08/bicyclemageddon.html Nu moet ik een groep weggebruikers toevoegen aan de lijst van onbeschermde diersoorten; de voetganger.

De voetganger kijkt wel, maakt zelfs oogcontact met mij en heeft zichtbaar door dat oversteken of verder bewegen niet gaat. En toch wordt de keuze gemaakt er schijt aan te hebben en mij een hartaanval te bezorgen. En natuurlijk is dat er niet 1, maar een hele horde mensen die op 1 dag besluiten dat in mijn buurt te doen op verschillende locaties.



Natuurlijk is er ook slagroom op het ijsje; de laatste voetgangers die ik tegen kwam liepen gewoon op de weg, structureel. Stoep vermijdend wandelgedrag. Ik stem voor de eerste partij die een "breng natuurlijke selectie terug" wet invoert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten