HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 14 maart 2011

AANKLOOIEN

Soms ben ik wel eens ergens mee bezig, en dan houd ik me niet zo aan hoe het volgens velen zou moeten. (sommigen zouden zeggen dat ik dat vaak doe, of altijd) Vervolgens kom ik met het resultaat, en gaan mensen gokken hoe lang ik er mee bezig ben geweest, om ze vervolgens te verbazen met hoe lang het werkelijk heeft geduurd; kort.

Ik ben dan niet zo van die tijd onder de indruk omdat het zo vaak gaat bij mij. Blijkbaar is het snel, en komt het op mensen over alsof ik bijna moeiteloos zulke dingen doe. Als het dan voor mij ook nog voelt als moeiteloos, ben ik vaak zelf ook bijzonder tevreden met het resultaat.

Conclusie; met aanklooien maak ik snel leuke dingen. Soms is het leven zo mooi...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten