HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 29 maart 2011

MENING

1000 meningen, een miljoen verhalen, maar wat weet je er echt van? Ik vind dat wel een belangrijk iets om vast te stellen voordat je begint met hardop brainstormen.

Een meisje van 12 krijgt onverwachts een kind op een school uitje. Schande! Wie is de Vader? Wat vind jij ervan Marcel? Niks, ik ken de situatie niet. Ik kan er niet over oordelen, maar ik heb geen idee wat er nou werkelijk aan de hand is, want ik ken die mensen niet. Ik hoef er dus geen mening over te hebben.

Ik kan wel zeggen; "Een meisje van 12 kan zelf niet verzinnen dat ze seks moet hebben dus ze zal wel verkracht zijn" Dat is ook heel aannemelijk, wellicht gebeurt het nog steeds, maar ik weet het niet. Ik ben er niet bij geweest, ik kan niet in haar hoofd kijken en ook niet in de hoofden van haar omgeving.

Denk jij na over zulke dingen voordat je jouw "mening" uit aan iedereen die het (niet) wil weten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten