HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 24 maart 2011

WAT?

Ik vraag me wel eens dingen af. In het algemeen, maar vaak ook onzinnige dingen over de inhoud van taal. Vervolgens vraag ik me weer wat af; "Ben ik nou gek of zijn er meer idioten die dat doen?" We kennen allemaal het voorbeeld van; is de brug open of dicht. Maar dat is slechts een perceptie van waar je vandaan komt. Bij mij komt het vaak allemaal wat beeldender en extremer naar voren.

Bij een klapstoel heb ik dezelfde open of dicht vraag, wat voor de brug mensen vaak toch meer gegeven is. Daar houdt het echter niet bij op. Is de klapstoel ook gevaarlijk? Klapt hij bij het gaan zitten? Is dat dan open of dicht? Wellicht hebben we te maken met een explosief, of staan er klapstoelen in televisiestudio's en mag je alleen gaan zitten als je voldoet aan waar de stoel om vraagt?

Het lijkt nooit op te houden, zo'n gedachtenstroom. Soms wel, maar dan geeft het zo'n naar beeld dat het meer stopt om plaatvervangende pijn of walging stoip te zetten. Knapzak is zo een woord. Brrrr....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten