HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 8 oktober 2012

DINGEN VERANDEREN

Maart dit jaar was ik volop bezig met de publicatie van mijn tweede gedichten bundel: gevallen achterhoofd. Maart 2012 was tevens de maand dat mijn leven radicaal veranderde. Ik geloof dat alles een doel heeft en dit dus ook. Het was namelijk niet alleen mijn leven dat veranderde. Het leven van een handjevol mensen veranderde en / of is nog aan het veranderen. Als we breder gaan kijken verandert alles, alleen dat deed het al, ik had het alleen nog niet door. 

In ieder geval heeft het verre gevolgen voor mijn Hersenspincels trilogie. Deel 2; gevallen achterhoofd wordt heel anders dan ik een jaar geleden dacht. Deel 3; topkop wordt zodanig anders, dat het werk er in uitsluitend van 2012 is. Terwijl bij de uitgave van 2011; Beladen nek, al het werk al "stond" Het is weer eens een bevestiging dat je heel leuk kunt bedenken hoe dingen lopen, maar dat er altijd dingen veranderen. 


Zie het maar als nieuwe hoogtes, al weet ik ook nog niet precies waar het heen gaat. Eigenlijk is dat wel fijn, want dan blijft het leven je verrassen. Het leven is nu eenmaal dynamisch, en als je mee wilt gaan, "then you gotta roll with the punches" 

De nieuwe flow begint zijn weg te vinden, en dus zullen er ook weer wat regelmatigere updates volgen met betrekking tot de ontwikkelingen van deel 2. Houdt ook de site in de gaten voor updates:

http://hersenspincels.webklik.nl/page/huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten