HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 31 oktober 2012

KLOTEGELD

Nieuwe plannen vanuit de overheid om alle problemen "op te lossen" Ik luister er liever niet naar. Ik heb nu al een half jaar geen nieuwe gezien omdat ik geen televisie heb, ik heb al 5 jaar geen krant aan geraakt en als het even kan mis ik het nieuws op de radio graag. Want wat je voor je kiezen krijgt is de bekende broekriem die strakker moet.

Voor wie? Leg me nou eens iets uit; welke totaal misplaatste slechte excuses voor menselijke wezens zitten er nou in welke kamertjes op welke gruwelijke wijze hun al veel te veel overstromende zakken te vullen met geld waar ze niet alleen geen recht op hebben, maar op het marktplein gevierendeeld zouden moeten worden om de godverdomde ballen te hebben om nog meer te vragen? Ik ben blij dat ik geleerd heb me subtiel uit te drukken, want als ik zou schrijven hoe ik er echt over denk, dan zou menig jood-villende nazi me aan kijken en zeggen; "Nou, zo kan die wel weer..." 

Doe nou eens een keer niet burgertje pesten en haal het geld waar het zit. Mensen met een salaris boven de 150.000 per jaar belasten met 70 %, salarissen boven de 250.000 met 80 % en 300.000 plus met 90%. Voetballers die 20.000 euro per week verdienen met 95% belasten.

Maar zoals altijd bepalen de mensen met geld wie er op draait voor de tekorten die er niet zouden zijn al mensen met geld van ons geld af zouden blijven. Wees maar blij dat ik geen idee heb wie je bent, want ik zou je villen gedurende een periode van 15 jaar met stukken van de gebroken spiegel waar je niet meer in zou moeten durven kijken. 

Maar weet je wat? Doe maar met mijn geld wat je wilt. Pak het maar van me af. Maar kom dan wel aan mijn deur om het te halen. En als je dat overleeft; succes met je karma...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten