HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 13 juni 2012

WAT GEEN TOEVAL!

Toen ik ooit eens begon met het schrijven van een gedicht lang geleden, had ik geen idee wat voor effect dat zou hebben. Dat ik daar zo veel in zou kunnen stoppen en ook weer uit zou kunnen halen. Dat het zo veel effect op anderen zou hebben had ik toen al helemaal niet gedacht.

Nu schrijf ik gedichten en teksten op bestelling, en blijkt dat ik me zo goed in kan leven in iemand die ik niet ken, dat het net lijkt of ik al jaren lid van de familie ben. Een helende werking zou ik zeggen, want als je mensen kunt laten lachen, huilen, denken en doen met een stuk tekst, dan is dat op de juiste plek en de juiste tijd.

Ook hier weer geld de WAT (Wet Anti Toeval) want als je alle signalen oppakt die je krijgt leer je 2 dingen; wat je op dat moment nodig hebt en de rest. Kijk maar eens goed om je heen, en durf anders te kijken. Vergeet dat maatschappelijke vingertje dat alleen maar zwaait om jouw natuurlijke gave om informatie op te pikken de grond in probeert te boren. Want aan het eind van je aardse leven heb je alleen verantwoording af te leggen aan jezelf, en de WAT stelt dat alles wat om je heen gebeurt speciaal daar is voor jou.

De wereld is klaar voor mijn helende teksten, en ik schrijf ze als ze nodig zijn. Toeval speelt daarin, net zoals in alle andere dingen in mijn leven, geen enkele rol…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten