HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 22 juli 2012

MICROSOFTIES

Microsoft wordt vaak afgekort met "MS" maar ze kunnen beter "ALS" gebruiken. Het is namelijk nog veel erger. Vandaag is me weer eens duidelijk geworden dat alles wat ALS aanraakt inderdaad ALS wordt; een zenuwslopende ziekte met onvermijdelijke dood als afloop.

Ik heb gisteren een airport express op mijn bestaande airport netwerk aangesloten, en dat kostte 3 minuten, inclusief het opstarten van mijn Imac en open maken van de verpakking.

Het aansluiten van de oude airport express op het bestaande niet-airport netwerk van mijn vader duurde echter 4 uur, met gevangen bot als eindresultaat. Inclusief 47 verschillende foutmeldingen bij dezelfde handeling, het tot 5 keer toe compleet verdwijnen van het bestaande netwerk, het op geen enkel moment kunnen vinden van het draadloze apparaat tenzij een draad is aangesloten (?!?!) en het crashen van een stuk of 5 toepassingen die niks te maken hebben met netwerken.

Microsoft; de zenuwslopende ziekte die per jaar meer mensenslachtoffers maakt dan kanker en ironisch genoeg alleen een oplossing kan krijgen door financiele input van Microsoft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten