HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 14 januari 2012

GEVOEL

Soms heb je zo een gevoel dat kun je dan niet uitleggen. Soms heb je zo een gevoel wat je wel uit kan leggen maar dat niemand het snapt. En soms heb je een gevoel wat je uit kan leggen, mensen ook nog begrijpen maar je toch nog raar vinden. Eerlijk gezegd heb ik geen idee welk van de bovenstaande situaties nu geldt, ik denk dat het ook per mens verschilt.

Er gaan dingen gebeuren, ze gebeuren al maar het krijgt steeds meer vorm en na een veel te lange reeks van negatieve gedachten en zelfbeperking heb ik mezelf eindelijk zo ver gekregen om energie weer te laten lopen. Dat gevoel wordt aangesterkt door allerlei mooie signalen die ik waarschijnlijk zelf heb gemaakt. 

Het voelt niet meer alsof het moet maar dat het mag, dat ik mag. En daarmee bedoel ik vooral van mezelf, want in ieders leven is er maar een die je tegen houdt en dat ben je zelf. Op dit moment voelt het ook niet correct als ik dan zeg; "Vervelend, maar waar" Het is niet vervelend. Juist die contrasten maken het allemaal zo waard. En dat zeg ik niet, dat wil ik niet, ik zie het niet en ik pak het niet. Maar ik voel het...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten