HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 29 januari 2012

WAAR WACHT JE OP?

Soms heb je zo een taak waar je maar mee wacht tot het helemaal uit de hand gelopen is. Uiteindelijk ga je het dan maar doen, en als je klaar bent denk je; "Moest dan nou echt zo lang duren?" Bij mij was het de badkamer opknappen. Plekken op muur en plafond, vieze voegen die moeilijk schoon worden. Kastjes die al een jaar niet meer van de muur zijn geweest, dat soort dingen.

Ik snap wel waarom ik daar zo lang mee wacht. Want het verschil tussen een hoop stof en geen stof is groot. Het verschil tussen een vieze voeg en een schone voeg is ook heel groot. En het verschil tussen zwarte plekken en wit is bijzonder groot:


Als het verschil groot is heb je extra plezier van je werk en dat heb ik nu dus ook. Ik ben ook wijs genoeg geweest om geen "before shot" te maken, die mag in mijn geheugen vervagen. Nieuw fannetje, eentje die een stuk minder herrie maakt en uit te schakelen is bij het badderen. 

Dus, pak beet die klus hij is zo geklaard en dat is het zeker waard! Ja en als het rijmt dan is het waar he? ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten