HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 15 januari 2012

OF KLAGEN HELPT

Met verbazing blijf ik de berichten op msn.com/nl voorbij zien komen in koppen waarvan ik denk; "Nee natuurlijk niet"  of " Ja natuurlijk" Vandaag weer een mooie; "Klagen, helpt dat?" Wij Nederlanders zijn er zo goed in; klagen. We zien ook allemaal dat klagen niks uithaalt, alleen maar dat je meer gefrustreerd raakt over hetgeen je beklaagt.

Ik heb wat mee gedaan aan klagen, ik heb ook wat geklaag naar mijn hoofd geslingerd gekregen in dit leven. Ik heb het artikel maar niet aangeklikt, straks is het geschreven door iemand die een leven lang klaagt, van iedereen te horen krijgt dat het geen zin heeft, maar toch via deze weg aansluiting probeert te vinden bij mensen die ook vinden dat klagen een goed idee is, en klagen probeert te promoten.

Dan moet ik daar over gaan klagen, dus die ging ik maar even uit de weg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten