HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 22 januari 2012

THE SPEED OF WRITE

Hoe meer ervaring ik met iets heb hoe meer ik er van ben overtuigd dat iets wat weinig tijd heeft gekost om te maken, vaak veel beter van kwaliteit is. Als je er aan moet sleutelen ga je wellicht de mooie dingen die je er in gestopt hebt bewerken tot iets minder moois. Kort maar krachtig is een mooie term die dat bevestigd, maar niet per se wil zeggen dat de uitkomst kort moet zijn. Het kan ook zijn dat het proces kort is, en het resultaat lang en krachtig. 

Schrijven heeft me dat laten zien, omdat ik niet op een andere manier kan schrijven. Het fantastische is dat ik het op meerdere vlakken kan toepassen. Nog mooier is dat ik zie dat ik het al op zo veel plekken doe. Dat geeft me vertrouwen in kort zijn, al is de boodschap lang. Het maakt ook zo veel relatief, wat een leuke conversatie is als je stoned bent; verdedigen dat alles relatief is. Nog beter is in een helder moment een gelijke ervaring hebben. 

Laat nooit iemand je vertellen hoe lang iets moet duren, want ze weten niet hoe het voor jou werkt. Jij kan het misschien veel sneller, en daar is niks mis mee, ken je kwaliteiten. Verlies vervolgens je bescheidenheid en zeg; "Ik ben echt goed!" En als je dan niet naast je schoenen loopt heb je ze aan...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten