HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 18 april 2011

2 X NEKSCHOT VOOR LEEN VAN FRISIA EN NEDERLANDSCH BELEID

Let op! Lenen kost geld! Nee, met geld maak je geld! Maar hoe zit het nou precies?! Eigenlijk is het heel simpel. Je moet alleen rekening houden met 2 verschillende soorten mensen; mensen met veeeeel geld, en mensen met minder tot teeeeeeeeee weinig.

Heb je veel geld dan maak je veel geld. Die mensen houden elkaar ook in stand met gouden handdrukken en bonussen waarvan mensen met minder tot te weinig geld zouden zeggen; volgens mij moet je even je hersenen aan zetten. 

Heb je weinig geld, dan heb je weinig invloed. Dan kun je dus ook niks doen aan idiote veranderingen in regels (lees: verhoging van kosten, want dat is het enige waar Nederland nog interesse in heeft) We hebben het maar te slikken als kansloos slachtoffer. De burger MOET bloeden, behalve de burger met veel geld, die betaalt al 52% belasting. 

Komt er zo een helder licht minister met de waanzinnige optie om het BTW tarief gelijk te trekken naar 19% ( echt Europees, behalve dat in andere Europese landen het BTW tarief flink lager ligt, en op de gemiddelde wereldschaal van 14% doen we het al leuk met onze achterlijke 19%) Maar wat krijgen we er voor terug? Verlaging van de loonbelasting van een paar procent. Dus onze boodschappen, medicijnen en ander nuttig levensonderhoud wordt dus niet met 6% belast maar met 19%.

Onze rijke medemens gaat dus een paar procent meer verdienen van veel, en de minder bedeelde Nederlander een paar procent van weinig. Maar iedereen betaalt wel veel meer voor levensonderhoud. Het is me wel weer duidelijk; als je geld hebt ben je belangrijk. Hoe minder je hebt, hoe harder je aan het gas kan. 

Ja, Hitler praktijken noem ik het, alleen Adolf had nog de ballen om mensen in gaskamers te pleuren, de Nederlandsche "regering" sluit liever langzaam de zuurstof af. Wanneer houdt het op?! Wanneer gaan er genoeg gewone mensen naar de klote voor mensen die het net overleven om te zeggen dat dit soort onzin moet stoppen voordat de burger Hilter praktijken gaat uitvoeren op assholes met macht, die ik met heel mijn hart ga steunen!

Ik heb het zo vaak gezegd, en ik zeg het nog 1 keer; als we straks allemaal failliet gaan (en met dit beleid gaan we dat) stel ik voor dat alle topsalarissen eens wat gaan doen voor die bak geld; met hun blote handen het bloeden stelpen van alle slachtoffers die ze zelf gemaakt hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten