HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 4 april 2011

IKEA UURTJE

Krijg ik een bericht binnen; help ik moet binnen een uur mn bed afhalen bij Ikea, maar mn auto afspraak doet aan last minute vervallen! Ik ben er van overtuigd dat er geen betere persoon is om specifiek zo een bericht naar te sturen. "Kind aan huis" schiet namelijk in alle woorden tekort als het gaat om de "mij en Ikea - combinatie" 

Vooral als het dan niet voor mezelf is, loopt alles voorspoedig; een parkeerplek zo een beetje OP de laadzone, mensen lopen niet in de weg en de nieuwe zelf scan kassa loopt vlekkeloos. "Lattenbodems? Die weet ik wel te liggen" zeg ik vol vertrouwen omdat het zo is. 

De verbazing viert hoogtij als die lange pakketten vervolgens probleemloos in mijn trouwe Nissan Micra glijden. Er moeten vaste klanten zijn die mijn Micra herkennen aan de reclame voor mijn studio op de achterkant. Met een glimlach zeg ik dat ik binnenkort mijn eigen parkeerplek krijg, of een eigen gangpad in de showroom. In mijn hoofd vind ik dat dat ook zo moet zijn.

Mij Ikea hart klopt onmogelijke combinaties van klinkers en trema's op rare plaatsen en ik denk niet dat het op zal houden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten