HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 9 april 2011

NIKE; ANOTHER STRIKE...OUT!!!

Een jaar of 15 geleden werd ik geconfronteerd met iets waar mijn voeten (en daarmee ik ook) erg blij van werden: skate shoes. Toen nog een beetje dunne business kostten de krengen ergens tussen de 100 en 140 gulden. Ik was meer van het 50 gulden budget, dus was het zoeken in de aanbiedingen. 

Zelden had ik geluk, maar als het dan lukte was het hemel op aarde. Vervolgens rukten de sneakershops zoals Footlocker op. Ik dacht mooi, sneakers voor alle soorten sport, skate hoort daar bij. Nee de wereld veranderde in een Nike gedomineerde wereld. Een wereld met lelijke oncomfortabele schoenen die na een week kapot zijn en daarom veel te duur zijn. Skate shoes leken zelfs verdwenen te zijn.

Gelukkig keerde het tij na veel te lange tijd, en rukten de skate shoes weer op. Echter ook de prijs. 80 of 90 euro als normaal prijsniveau. Weer in de aanbiedingen zoeken dus. Fijn dat het vaak lukte, en dat ik meerdere winkels had waar ik terecht kon. 

Nu beginnen die winkels hun schappen te vullen met skate shoes (!!) van Nike!!! Mijn persoonlijk schoenen aartsvijand!!! Er valt zeker geld te verdienen, stelletje wolven! Nike je bent te laat, en niet op je plaats, blijf er van af, je hebt de boot gemist. Zelden heb ik een merk de plank verder mis zien slaan.

Just do it! En daar bedoel ik mee; GOOOOO AWAAAAY BAAASTERDS!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten