HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 7 maart 2012

FLOPTIMIST

Het is niet realistisch om mij als realist te verslijten
Maar beurt het je niet op als ik met mijn fatalisme gelijk krijg
Geef een mens meer salaris en even snel gaat het er doorheen
Geef een dwarsligger meer tijd en hij zal je langer laten wachten
Het is onschuldig om wild met schuld te blijven smijten
Omdat ik goed weet wie en waarom ik aan mijn zwaard rijg
Als er dan eens een met zogenaamde goede bedoelingen verscheen
Kom je er gauw achter dat het geen acties zijn louter gedachten

Gepeperde pessimistische pleuriskop is makkelijk op te zetten
En zo doe ik dat met plezier
Maak met jouw onbehouwen optimisme ondoordacht korte metten
Wat doe je eigenlijk hier

Want je bent een floptimist
Hij die alleen het goede ziet maar net die bijl onderweg naar je nek even mist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten