HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 7 maart 2012

ZAT

Ik moet er niet aan denken dat ik denken moet aan wat je gedacht dat ik gedacht had
Ik durf niet te voelen dat ik zou voelen wat jij voelde dat ik voelde voel je wel
Ik draai het om maar alleen om het van de andere kant te kunnen bekijken
Want ik had het niet meer toen ik hebben had dus omgedraaid naar hadden heb en dat
Voelde lang niet zo alleen maar ook zeker niet opeens als stel
Zoals de helpende hand uitsteken zeker geen garantie is voor bereiken.

En daar sta je dan
En ik ook

Ik zat er niet mee om er bij te gaan zitten terwijl ik vertelde hoe het zat

Daar zit ik dan
En jij ook

Heb het wel weer gehad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten