HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 1 maart 2012

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

Het is Maart, ik ga jullie eindeloos vervelen met het feit dat de laatste loodjes worden gelegd aan mijn 2e poezie bundel Hersenspincels 2: Gevallen Achterhoofd. Ik doe nog geen wilde uitspraken over de "release date" maar ik beloof dat er weer een open dagje / boekpresentatie aan vast zit. Houdt de meelboks in meerdere gaten. 

Heb zojuist de sequentie bepaald, en dan ga je ze toch weer lezen. Bij sommigen haal ik er weer nieuwe dingen uit, zowel voor mezelf als hoe mensen dit zouden ontvangen. Bij anderen heb ik dat weer niet omdat ze angstaanjagend direct en hard zijn. Ja mensen, Gevallen achterhoofd is niet bepaald medogend. Mocht je bij Beladen nek af en toe gedacht hebben"Nounounounounou" ben je waarschijnlijk niet heel erg expressief. En mogelijk vind je Gevallen achterhoofd aan de scherpe kant. :) 


In ieder geval; wapen jezelf want ik ga nu lekker vervelend doen totdat jullie het boek kopen om van het gezeik af te zijn. Tegenwoordig noemen ze dat commercieel inzicht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten