HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 29 maart 2012

LIVING APPLE

En wijze vrouw zei ooit tegen mij; “Als jij een beslissing met je hart maakt, verandert niet alleen je leven, maar gebeurt er iets in het universum waardoor planeten anders gaan staan” Ik heb het altijd aangenomen als iets wat met liefde werd mede gedeeld met een slag om de arm ergens achter in mijn hoofd, die had beredeneerd dat het wellicht ietwat aan de overdreven kant was. Recentelijk is mijn hart voor het blok gezet en heb ik met man en macht geprobeerd mijn wereld aan elkaar te redeneren. Uiteindelijk hebben de redenaties verloren van het hart en dat vertelde me 1 ding; “Hoe kon het ook anders?”

Pas nu begrijp ik wat de wijze vrouw bedoelde, ik voel wat er gebeurt. De impact van zoiets is niet uit te leggen. In een verwoedde poging kan ik zeggen dat het voelt als een golf waarvan ik niet weet hoe hoog hij nog door gaat zetten en al helemaal niet weet waar en hoe hard hij neer gaat klappen. Ik zit op die golf en ik heb geen andere keus dan het te laten doen wat het doet. De vervelende ironie is dat de wijze vrouw het meeste ongemak ervaart van deze situatie.

Ik heb dingen in beweging gezet en het einde is zoek. Dat voelt heel aangenaam op de meest organische manier mogelijk. Mijn leven voelt als Apple; user friendly interfaces die zonder installatie naadloos op elkaar aansluiten, maar dan met alle toegevoegde menselijkheid die een computer niet kan bevatten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten