HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 23 januari 2011

IETS MET VERWACHTINGEN

Soms gaan dingen niet zoals je verwacht. Correctie: dingen gaan nooit zoals je verwacht had. Ik kon daar altijd al aardig mee om gaan behalve als het ging over mij, een doel halen en de conclusie dat het niet zo soepel gaat.

Normaal gesproken scheuren de muren van de hel in mijn hoofd dan, en spuwt het vuur vrij grafische vocabulaire verhogende uitingen van teleurstelling over mijn lippen naar buiten. 

Afgelopen donderdag was er zo een momentje. Een uur later keer ik er op terug, en moest ik toegeven dat ik met mijn reactie de kaarsen NIET aan heb kunnen steken. In alle rust bedacht ik mijn vervolgacties en heb ze uitgevoerd. 

Ik word vast oud...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten