HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 8 januari 2011

RABOBANK EN TNT: EEN GOED (T@PH@S) TEAM

Pinnen bij AH, alles goed. 3 minuten later bij de parkeergarage, pas geblokkeerd. Naar de Rabobank. Meneer er is iets gebeurd waardoor uw pas geblokkeerd is. Wat dan? Weten we niet. Deze pas nemen we in, na 3 werkdagen krijgt u een pincode, na 4 een nieuwe pas.

Verdomd na 3 werkdagen was er een pincode. Na 4 dagen lag het eerste briefje van TNT in de bus; aflever poging 1. Daarop staat; bij vergeefse aflever poging 2 krijgt u een briefje waarmee u de pas op kunt halen bij het postkantoor. Op dag 5 krijg ik een briefje met aflever poging 1. Daarop staat; bij vergeefse aflever poging 2 krijgt u een briefje waarmee u de pas op kunt halen bij het postkantoor.

Op dag 6 krijg ik eindelijk het gewenste briefje waarmee ik de volgende werkdag mijn pas op kan halen. Het postkantoor is open op zaterdag, is dat voor hun een werkdag? Waarschijnlijk niet. Het is 16:30, ik ga er heen. De pas ligt daar gewoon al weer en ik kan hem meenemen.

Lekker thuis internetbankieren. Digipas roept alleen maar; kaartfout! Misschien ligt het aan de digipas, ik heb er al meer problemen mee gehad. Of zit ik iets te doen waar mn kaart weer van blokkeert.  17:00, alle Rabobanken dicht. Morgen dan? Zaterdag zijn er een beperkt aantal open. Rijswijk is er zo een. Met een onhandig onduidelijk parkeerbeleid en zeer beperkte gelegenheid voor de deur.

De zeer onvriendelijke dame vertelt me dat mijn pas inderdaad geactiveerd moet worden. Even samenvatten:

- De pas wordt geblokkeerd, geen sms of ander bericht, je komt er gewoon achter omdat je niet kan
  betalen.

- Naar de bank toe om de pas in te leveren en een nieuwe aan te vragen.

- 3 dagen wachten op een pincode.

- 4 dagen wachten op een pas.

- Dat worden er 6 door het fantastische; we sturen het naar uw huis met TNT systeem.

- Weer naar de bank om te activeren.

Volgens mij kan dat korter: 1 afspraak wanneer u naar de bank gaat om u pas, pincode en activatie in ontvangst te nemen.

Doe me dan maar een nieuwe digipas, want die oude is niks. Ja meneer die moet u wel inleveren want anders kost de digipas 10 euro. Laat maar zitten, ik heb dat oude teringding voor mijn wiel gelegd voordat ik hier heen reed, en 10 euro voor een apparaat waar er 11 van de 10 niet van werken lijkt me wat veel.

Fijne dag verder....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten