HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 11 februari 2012

RADIO DOEEENSWATANDERS

Ik vraag me wel eens af of er mensen zijn die op dezelfde manier radio luisteren zoals ik; liever niet. Reclameblokken en nieuwsleugens worden aan elkaar gelijmd met dom gelul over voetbal en series liedjes die al 30 jaar niet leuk meer zijn, of nieuwe liedjes die zo slecht zijn dat ik liever luister naar liedjes die al 40 jaar niet leuk meer zijn. Veronica is daar erg goed in, die draaien nog steeds “Paradise by the dashboardlight” en “Total eclipse of the heart” Zelfs als je die liedjes toen leuk vond, dan is daar de magie toch wel een beetje vanaf? Ik zweer bij het album “Pocket full of Kryptonite” van the Spin Doctors, maar als ik nog 1 keer naar “Two princes” moet luisteren komt de potentiële moordenaar in me boven.

Het wordt tijd voor “RADIO DOEEENSWATANDERS” Het station waar ze albums uit het verleden trekken, waar van die Veronica draak klotehits op staan, en dan dat echt goede nummer draaien wat nooit in de hitlijsten is gekomen. En dat de hele dag door. Laat mensen ook eens horen dat muziek leuk kan zijn, in plaats van een geestdodende herhaling van storende vervelingen waar mensen “geen genoeg van kunnen krijgen” Het bewijs dat goede muziek niet per se een “hit” is. Dat is voor die artiesten ook leuk, dan worden ze niet geconfronteerd met dat lied wat ze al 25 jaar tegen de zin ten gehore brengen aan een wild juichend publiek.

Ik zie veel winnaars voor deze zender, dus zie je het zitten en/of heb je de mogelijkheid om een zender of programma te beginnen, ik ben je (co)presentator!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten