HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 27 februari 2012

STELLIG

Ik dacht dat ik mondig was maar ik heb er maar 1. Ik dacht dat ik handig was, maar ik heb er maar 2, en dan blijkt er 1 links te zijn. Niet dat het voor mij uitmaakt, maar de Fransen noemen handig rechts, en toch hebben ze daar slechte ervaringen mee. Ik leer er maar niet van, ook al zou ik willen. Ik dacht dat ik schattig was, maar de kist ligt nog steeds ergens begraven, toch zo lang ik er niet in lig is mijn kans op schattig zijn groter.

Ik dacht dat ik potig was al heb ik nooit aan mijn geaardheid getwijfeld. Ik dacht dat gezellig zijn lag aan je gezel, blijkt het dat ik het gewoon elke keer zelf ben. Ik heb nooit gedacht dat ik heilig was, totdat ik mezelf op die heuvel in de vegetatie neer heb mogen leggen en me goddelijk voelde. Als ik ooit onterecht heb gedacht dat ik schijnheilig was kwam dat allen maar omdat het licht aan stond. 

Er zijn nog zo veel dingen die ik stellig zou kunnen zeggen maar stel dat ze niet waar zijn, moet ik ze dan levendig houden totdat ik sterf?  Is het dan pas vredig of is de oorlog juist begonnen? Het is om melig van te worden al ben ik geen fruit wat te lang mandig is geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten