HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 22 mei 2012

EUROVISIE - NON - FESTIVAL OF NEE-K

Wie heeft ooit het Eurovisie Song Festival verzonnen en waarom? Het was 1 keer leuk om te zien en zelfs dat niet. Nou ja, de keer met die foute metalband met fantasy pakken.

Gelukkig mag ik die ellende delen met iets anders zinloos wat de media helaas domineert; het Gay K. Jaren 80 mietjes met lange badstof sokken die een beetje voor elkaars neus gaan liggen en auw roepen.

Ik weet niet wat nou erger is. Het zijn in ieder geval twee door mij ongewenste taferelen met 110% te veel media aandacht die veel te lang duren met 1 essentiele overeenkomst; het enige wat er gebeurt is net doen alsof er wat belangrijks voltrekt.

Ik weet dat ik me altijd erg impopulair maak met zulke uitspraken, maar dit soort tijden voel ik me nou eenmaal het minst verbonden met de mens; als ze hun eigen incompetentie gaan overschreeuwen met het gebrek aan talent van anderen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten