HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 15 mei 2012

WAKKER?

Ik heb een keur aan producten thuis, die prima werken. Als je echter naar de verpakking gaat kijken komt de twijfel of dit product wel zo goed is, of de gedachte dat andere producten zo slecht zijn dat ze op dit product moeten adverteren over de uitstekende kwaliteit er van.

Mijn tandpasta tube schreeuwt de tekst; Actief bij geirriteerd tandvlees! Ik vraag me dan af of de tandpasta niet werkt als je tandvlees gezond is. En als je tandvlees nou matig maar acceptabel is, gaat de pasta dan ongemotiveerd te werk? Vervolgens staat er een rode stip op als ware een sticker die er later is opgeplakt met de tekst; Actieve formule! Was de pasta voorheen dan passief, en wie vertelt me dat niet alleen de sticker opgeplakt is, terwijl er aan de samenstelling van het product niets is gewijzigd?

Nog een winnaar is mijn afwasmiddel; extra hygienisch. Zijn andere afwasmiddelen dan niet goed? Of lijken ze schoon te maken op het eerste gezicht, maar blijft je vaat eigenlijk vies?

Verder blijf ik het liefst weg van "verbeterde smaak" omdat het dat vaak zeker niet is, en de ingredienten zijn er dan vaak ook niet gezonder op geworden.

Zijn we dan allemaal zo overspoeld door onzin de hele dag dat we niet meer in de gaten hebben wat voor bullshit er op ons afgevuurd wordt? Letten we niet meer op wat we in onze handen hebben? Ik weet zeker dat er producten gebruikt worden voor onzinnige teksten op de verpakking, om te zien hoe hard het aan ons voorbij gaat, zodat men weet hoe veel idioterie ze ongestraft aan ons kunnen blijven verkopen.

Bent u niet tevreden met dit product? Volg dan de blauwe elfjes naar het gele bos, die uw hoofd aan een televisie vast binden alwaar u de gehele dag reclame en andere leugens zoals het nieuws kunt bekijken. Stuur een briefkaart naar;

Ik trap overal in
Postbus 666
8888 BS Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten