HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 8 mei 2012

JE BENT WAT JE RIJDT?

Je bent wat je eet is een afgezaagd gezegde wat me toch heel erg interesseert. Ik ben me ook af gaan vragen of het met andere dingen ook zo werkt. Zo wam ik tot de conclusie dat de meeste mensen in de crisis zitten omdat ze verteld wordt dat ze er in zitten en zij het geloven. Psychologische oorlog is het ergste soort en tevens het meest gebruikte. Vooral door mensen op zichzelf, al is er vaak een agressor die dat in werking stelt.

Vandaag kwam ik tot inzicht dat er maar 2 vrolijke mensen in de straat wonen op basis van hun auto. Er staan uitsluitend zwarte, donkerblauwe, donkergroene, donkerrode en grijze auto's in de straat. 2 uitzonderingen; een knalrode C1 en die  van mij:


Ik voel me echt een vrolijke Frans tussen al dat donker spul. Niet dat een donker auto nu meteen betekent dat die  mensen depressief zijn, maar ik val behoorlijk op. Dat concept is me wel bekend, maar niet in deze vorm. Mensen brengt doch kleur in u leven, het is zo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten