HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

vrijdag 11 mei 2012

RAAMDEBIEL

Tot mijn grote verbazing bestaan ze nog; idioten die het autoraam open doen en afval naar buiten gooien. Met regelmaat zie ik peuken gooiers rijden, maar iemand die gewoon een stapel papier naar buiten flikkert, dat is een tijd geleden. Ik dacht eigenlijk dat we er van af waren. 

Ik ben het niet zo eens met het hele boete verhoging schrikbewind wat hier in Nederland gevoerd wordt, maar laten we nou eens een voorbeeld nemen aan California; daar kost de actie van deze a-sociaal $ 1.000,- als hij gezien zou worden. Tenzij je in San Diego woont, de schoonste stad van de wereld volgens mij, daar is de litter fine $ 2.800,- Ik ben er helemaal voor, dan kan de Nederlandsche overheid even een paar jaar zijn zakken vullen wat ze zo graag willen, en daarna wordt Nederland schoon.

Ben je agent, en wil je moraalridderij uitvoeren met zielige bekeuringen op kenteken, doe het dan bij deze mongool:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten