HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 7 mei 2012

LITERARE VRAGEN

Ik vroeg me zo af; "Vraag ik me wel eens aan?" En als ik afval, waar kom ik dan terecht? Ben ik uit de race, soortelijk lichter of allebei? Ik heb de moed gevonden maar weet mijn god niet meer waar, anders zou ik het aanwijzen. Is er een plek waar je moed kunt vinden? Hoe lang heb je dan moeten zoeken, of moeden zoeken? Hoe kan een opmerking van mij de deur dicht doen en wat als er een stok achter zit, is hij dan plat te lopen en wie betaalt dat?

Bij nader inzien heeft het meer aanzien, maar wanneer wordt het afzien? Als het mee zit welke kant gaat het dan op en als het tegen zit gaat het dan per definitie de andere kant op? Ik mag sommige mensen, maar wat doe ik er dan mee, en als dat je raakt hoe hard dan en doet het pijn? Als je in een lastig parket zit wordt er dan altijd over je heen gelopen en hoe ben je daar in gods naam terecht gekomen?

Zo zit ik vol met literare vragen, maar moet ik er dan bijna van barsten of kan er toch nog wat bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten