HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 9 mei 2012

ZAAGSEL EN BRONSEL

Ik sla best wel eens een drumstok aan stukken. Een vel wil er ook nog wel eens aan geloven. Dunne goedkope bekkens scheuren soms. Allemaal wel overkomelijk. Ooit heb ik een starter set bekkens gekocht omdat die goedkoop was en goed klonk. Nou ja, de ride en hi-hat dan. De crash kon me gestolen worden, maar in plaats daarvan heb ik hem weten te verkopen. Zo had ik voor 110 euro een lekker ride en hi-hat. 

Ik had met mezelf afgesproken dat ik wel een keer nieuwe, losse, mooie dure kwaliteitsbekkens zou kopen als het te ver af zou takelen. De ride heeft ooit wat waterschade opgelopen, maar klinkt nog goed. Nu zag ik vandaag helaas dat de hi-hat aan het scheuren is. Dat klinkt naar vervanging. Jammer dat mijn bankrekening niet aan de afspraak met mezelf kan voldoen.

Vandaar dat ik iemand zoek met geld die het zo leuk vind dat ik drum, dat hij of zij zegt; ik koop wel een leuk hi-hatje voor je. Zoiets als dit ben ik al tevreden mee:



Dat is toch niet te veel gevraagd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten