HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 17 september 2011

BEN JE MALL?

Ruimte is er genoeg in the USA en dat zie je overal. Gek genoeg maakt het geen ruimte in je hoofd. Gaat het gezegde "Als je ruimte in je hoofd wil, maak dan eerst ruimte om je heen" dan helemaal niet op? Jazeker wel, maar ruimte om je heen is relatief. 


Als je de ruimte die je hebt namelijk "vol" stopt met felle kleuren, harde muziek en een verschrikkelijke overkill aan keuzes, heb je niet zo veel aan hoe groot je winkel is. Het is niet verrassend dat de gemiddelde Amerikaan een spanningsboog van een Jupiteraanse seconde heeft (een Jupiteraanse seconde is een deel van een nanoseconde waarvan de decimalen niet in je Texas Instruments calculator past)


Naast het feit dat je in een Amerikaanse "mall" een achterlijke hoeveelheid winkels vindt heb je ook nog eens last van de idiote winkeloppervlaktes gevuld met waanzinnige hoeveelheden lege informatie die je aandacht probeert te krijgen. Doe er een veel te veel vragen stellend sletterig stuk winkelmeisje bij met een trommelvliesbrekend piepstemmetje die voor 3 dagen informatie in een minuut probeert te stoppen en je hebt je ultieme veel te volle kop ervaring.


Ruimte om je heen moet je dus in de ruime zin van het woord gebruiken, anders komt de ruimte in je hoofd nooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten