HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 11 september 2011

NEERKOMEN

Waar het allemaal op neer komt is dat ik mijn pijlen ga richten op wie wat en waar ik wil zijn. Of mijn pijlen nu een schot in de roos of viool zijn, of dat ze wellicht in de buurt van een lelie landen, het maakt allemaal niet uit want als ik ze niet schiet blijf ik in het bloemloze gras staan. 

Waar het allemaal op neer komt is dat ik alleen voor mij kan bepalen wat goed is. Hoe dat bij een ander werkt is een raadsel of een limerick, en misschien is het wel een puntdicht wat al jaren geen slijper meer heeft gezien. Het doet er niet toe als mijn eigen idee maar niet bot is.

Waar het allemaal op neer komt is dat we allemaal keuzes hebben die moeilijk of makkelijk kunnen zijn of lijken. Het een kan zo het ander zijn of worden het is maar net hoe de wind staat. Het haantje wordt ook maar gestuurd en heeft zelf geen voorkeur voor een van de vier letters...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten