HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 28 september 2011

LAS VEGRAP

Kennen jullie die grap van die jongeman die op goed geluk naar Las Vegas ging en daar zijn geluk vond? Nee?! Klopt, die grap bestaat ook niet, en de werkelijkheid ook niet. Buiten het feit dat iedereen wel weet dat dat gloeiende gokdorp midden in de woestijn een grote facade van geldverslinderij is, zijn er misschien nog wat dingen die je moet weten voordat je gaat. (Want als je in de buurt bent MOET je gewoon gaan)

Slots, ofwel gokkasten blijven voor mij iets moois hebben. Ik weet ook wel dat je alleen maar geld wegdraagt, maar het concept is zo leuk. Muntje erin, aan de handle sjorren en dan gaan de rollers rond. Alleen de handles werken allemaal niet meer, hij doet het alleen nog met knoppen. Nou heb ik geaccepteerd dat in een lui kutland als Nederland dat normaal is, ik had verwacht in LV die trekhendels nog te kunnen gebruiken. Wat nog veel erger is dat je geen muntjes kunt gebruiken! In de overtreffende trap gebruiken de meeste mensen ook geen one dollar bills (het kleinste wat er in past) maar hun hotelsleutels of geprijsde tickets.

Dan kom je bij de penny slots (waar in mijn beleving centen in moeten gaan) en daar heb je dus dezelfde one dollar bill minimum / ugly tickets idioterie. Met snijdende pijn in mijn tandvlees en andere gevoelige gebieden kan ik mezelf overtuigen dat ik een one dollar bill in de machine moet schuiven om 100 keer te kunnen gokken in de penny slot van mijn keuze. Mis, 1 druk op de kleinste knop is 50 penny in 1 keer! 2 keer drukken geld weg!

Geldverslindende commerciele machine die het laatste stukje leven uit je wegzuigt is een ding maar een pennyslot is een FAKKING PENNY SLOT MADDERFAKKER!!! Naast het feit dat gokken niet leuk is, is gokken dus ook echt NIET leuk! Het laatste beetje hoop dat ik had op dat kleine beetje gezelligheid in het gokken is met een stalen neus dwars door mijn gebit heen geramd!

Ik ga even veroordelend zijn nu; als je voor de 2e keer naar Vegas gaat voor het gokken dan mankeer je echt wat, serieus, betaal gewoon voor een CAT scan want je bent echt niet goed!!!

Je kan natuurlijk ook leuk naar Vegas gaan; op een site een kamer met een idoot groot bad boeken voor een belachelijk lage prijs, daar zo veel mogelijk gebruik van maken, foto's maken van alle idiote weelderigheid en over the top gratis shows, cheap booze kopen bij the local pharmacie, en aangeschoten in je hotelkamer de foto's van de mongolide sfeer die Vegas heeft uploaden op je Ipad.

Wat een waanzinnige ervaring om mee te maken, een echte aanrader voor iedereen, maar zorg dat je een goede kamer hebt en plan geen Vegas trips in de komende 20 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten