HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 3 september 2011

DOE!

Geheel in de lijn van de positie die ik heb binnen een commerciele organisatie heb ik vaak gedacht hoe ik zou moeten schrijven in de breedste zin van de uitdrukking. Moet ik niet te veel achter elkaar schrijven, want wat als degene die zou moeten lezen wat ik wil dat hij leest, precies mist wat ik over wil brengen? Een zeer koude benadering van het schrijven en zeker niet een die het schrijven waardeert zoals het zou moeten.

Want mijn hart vertelt me dat hij die moet lezen wat ik hem te bieden heb, in die positie zal komen. Hij die er geen fuck aan heeft zal er van verstoken blijven. Terwijl ik me realiseer dat ik zinnen aan het componeren ben met een bijbelachtig tintje en toch nog een plaats heb gemaakt heb voor "fuck" zie ik ook dat het voor veel mensen moeilijk is om te verwerken wat ik allemaal brabbel. 

Respons van een enkeling die ergens iets herkent is de drijfveer voor het doorgaan met het maken van de abstracte hersenspincels die hier en daar gewaardeerd worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten