HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

vrijdag 9 september 2011

CIRCUMSUPERSIZE?

In de geschiedenis van mening is er het eeuwige gevecht van meningen waarbij zeker in het verleden niet werd geschuwd om elkaar de hersens in te slaan of met hoofd en al af te hakken om de ander te overtuigen. Op dat moment gaat het niet meer zo om mening maar meer om; als je niet zegt dat ik gelijk heb maak ik je af. Dat gaat iets verder dan mening. 

Op dit moment is er een actieve anti-mannenbesnijdenis beweging in Amerika. Even voor de minder internationaal belezen mensch; in the USA wordt ruim 90% van de mannen besneden wat simpelweg inhoudt dat er een stuk van de voorhuid geamputeerd wordt. Nu zijn er gevallen waarin uit medisch oogpunt deze operatie verantwoord is, maar het ongezegde mag gezegd worden; de beweegreden van de Amerikaanse gemeente is de bemoeilijking van masturbatie door middel van besnijdenis. 

Uiteraard wordt dit niet uitgesproken, nee er wordt altijd de religie of hygiene kaart gespeeld. Er zijn vast meer varianten waar ik niet van op de hoogte ben maar ik blijf erbij dat het zonder direct medisch gevaar, het weghalen van een stuk lichaamsdeel altijd een slecht idee is. Maar om nou te willen afdwingen dat het verboden word gaat me wat ver. Als jij met je zieke geest het een goed idee vind om je kind toekomstig masturbatie plezier af te nemen en je religie, persoonlijke hygiene of iets anders als een slap excuus in zet, dan komt karma je vast nog een keer in de ballen schoppen. 

Ik zou het bijvoorbeeld prima vinden als je iemand op video zet die jou discrimineert omdat je je zoon niet hebt laten "behandelen" dat dit zieke figuur dan een boete van 8000 dollar opgelegd krijgt.  Ik ben eigenlijk in het algemeen wel voor super size boetes voor de mensen die het echt verkloten voor een ander, want dan kan je de nette burger die een keertje een beetje scheef loopt een beetje met rust laten en wordt het leven een stuk leuker. 

Ik heb wel eens persoonlijk onderzoek gedaan. Daarmee bedoel ik; de boel naar me toe geschoven en de onbeschermde zaak terug gestopt in de onderbroek. Mijn onderzoeksresultaat na 5 minuten; hoe kan iemand dit een leven lang volhouden?!?! De conclusie was duidelijk; het kan niet anders dan dat het minder gevoelig gaat worden door besnijdenis. Nou zijn er best situaties waar dat handig is, maar voor die 30 minuten op een mensenleven wil ik de rest echt niet opgeven. 

America; land of the free, waarom voelt niemand zich dan vrij genoeg om hier zelf een beslissing te maken? Omdat zoals altijd de kracht van iets of iemand ook altijd meteen de grootste valkuil is.

http://www.facebook.com/foreskinman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten