HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

woensdag 18 mei 2011

LACH JE NOG?

Een doom scenario tintje met een harde snauw naar mensen die er op uit zijn om dat scenario werkelijkheid te laten worden, het ontbreekt vaak niet aan mijn gezellige berichtjes. Dat ik benoem wat ik zie, wil niet zeggen dat ik een plaatje wil schetsen wat als doel heeft je naar Blokker te laten rijden om een geschikt mes uit te zoeken voor je polsen. Ik denk dat het dat soms wel bijna kan hebben. Ik schilder soms afbeeldingen met mijn woorden die je naar een touw doen grijpen.

Zie ik het dan allemaal zo somber in? Neu hoor, dat soort dingen worden allemaal karmisch geregeld, daar hoef ik niks aan te verbeteren. Wat ik wel belangrijk vind is dat mensen de ogen er niet voor sluiten, omdat ze "er toch niks aan kunnen doen" Ik vind het bewust maken van je omstanders van al het kwaad van de wereld een goed streven, ook al kan je er niks aan doen. Zo kan iedereen een geinformeerde beslissing maken voor de dingen in zijn of haar leven.

Vervolgens draai ik me om, en zoek ik lachende mensen. Ze zijn er ook nog, dat is het mooie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten