HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zaterdag 14 mei 2011

MIJN IKEA HART

In een eerdere blog hebben jullie kunnen lezen hoe snel ik in de houding spring als er iemand geholpen moet worden met Ikea spullen. Als het om mezelf gaat ben ik een paar stations verder. Voor alle vraagstukken omtrent mijn inrichting zie ik Ikea oplossingen. Ik weet wat ik moet hebben, weet waar ik het kan vinden en in het ergste geval weet ik de afmetingen uit mn hoofd dus kan ik meteen kijken of het werkt zoals ik het gedacht had.

Het komt zelfs voor dat ik in huizen van andere mensen kom, en dat ik zie welke Ikea items IK daar neer zou zetten, zelf als er al bijna uitsluitend Ikea dingen staan. Het voelt soms alsof ik een fan ben van die tent in plaats van een klant. Misschien ben ik wel de enige. Misschien staat het wel voor: "IK, En Anderen..."

Is er iemand daar, die net zo een raar hart heeft als ik? Is er nog iemand die Leksvik ademt en Expedit bloedt? Laat je hooooorhen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten