HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 17 mei 2011

WAAR BEMOEIEN MENSEN ZICH MEE?

Sommige mensen hebben veel tijd over, en er zijn er bij die hebben heul veul tijd over. Jammer is dat tijd over bij mensen vaak resulteert in negatief gedrag, vooral als het om structurele vrije tijd gaat. Als ze dan klaar zijn met hun naasten lastig te vallen, gaan ze zich richten op mensen waar ze eigenlijk helemaal niks mee te maken hebben. Als ik dat dan ben, wordt ik daar een beutje heul boos over. (en ja, dan druk ik me voorzichtig uit) Gelukkig durven zulke mensen dat niet direct naar mij te doen, ander zat ik denk ik al in Scheveningen naar een paar rechtopstaande stalen staven te turen.

Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar dan mee om moet gaan, en wat de karmische bedoeling is. Ik kan me voorstellen dat ik ze door negeren verder trek in hun gedrag, en dat het zo escaleert dat ze er wat aan moeten doen. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat ze mijn stuk uitdagen om ze het heel duidelijk en hard te vertellen, zonder ze over de muur heen te smeren, zodat ik mijn stukje zuiver en de ontvangende partij eens een keer tegengas krijgt. Opvallend is dat zo iemand altijd een partner heeft die een beetje mee staat te knikken. (waarschijnlijk omdat er anders klappen vallen)

In ieder geval ben ik weer een beetje gekalmeerd nu ik het even van me afgeschreven heb, ook al zou ik zulke mensen graag van de planeet af trappen, want ik kan zonder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten