HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 10 mei 2011

WAAR LIGT JE HART

En dan bedoel ik niet; ben je je hart kwijt en weet je niet waar het ligt? In de zin van; heb je moeite met ademen en twijfel je aan je eigen lichaam. Nee, wat zou je willen doen, en als je dat niet doet, waarom doe je het niet? Niet dat ik makkelijk praat, ik heb jaren om de hete brij heen gedraaid. maar ik ben er wel achter dat als je doet wat je wil doen, allerlei dingen niet zo heel belangrijk meer zijn.

Heeft iemand je ooit verteld dat wat je wilt doen financieel niet rendabel is? Of dat je nooit "aan de bak" komt met wat je echt wilt? Hou je oren dicht, want het is de stem der zekerheid die spreekt, en als er 1 stem je niet gelukkig gaat maken in dit leven, dan is het wel de stem der zekerheid. Moet ik er dan helemaal niet naar luisteren? Een beetje, want het geeft je wel een houvast, maar als het de overhand gaat nemen ben je ver van wie je wilt zijn.

Wie is jouw "zekerheids-predikant" in dit leven? Vaak is het een ouder, maar ik ben benieuwd welke mensen nog meer die rol kunnen spelen. Als je op het pad zit om je hart te volgen is er altijd wel 1, vertel me wie het voor jou was, en of het nog steeds greep op je heeft of dat je het los kunt laten. Wees een inspiratie voor de jonge geest die kiest voor zichzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten