HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 23 augustus 2011

DICHT DE DEUR MAAR OPEN

Ik stelde mezelf vandaag weer zo een vraag waarop in mijn hoofd altijd maar een enkel antwoord op is en ook altijd alleen maar in een taal verkrijgbaar; "There's only one way to find out!" Ik bedacht me dat een sterk ontwikkeld talent van mij op dit moment gedichten maken is. Vervolgens bedacht ik dat naar Californijay op vakantie ging en dat ik geen klote had aan al die Nederlandsche stukken tekst.

Hoe zou ik dat het eerste gedicht wat in me opkomt vertalen? There's only one way to find out! Uiteindelijk heb ik er drie vertaald en ik ben er zeer tevreden over. Op vele plekken heb ik zelfs de rijmschema's intact kunnen laten tot mijn eigen verbazing.

Het blijft me verrassen hoe fijn het is om met dichten bezig te zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten