HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

vrijdag 12 augustus 2011

WOAR KOMTE VAN WEG?

Ik ben geboren in Zoetermeer, opgegroeid in Wateringen en heb in Den Haag en Delft gewoond. Dat is voor niemand leuk en niks om trots op te zijn, maar dat zou ik ook zeggen als het willekeurig andere plaatsen waren geweest. Trots zijn op waar je vandaan komt, daar kan ik namelijk helemaal niks mee. Het zegt niets over wie je bent of wat je doet, behalve dat je voor een ander waarschijnlijk onverstaanbaar lult en collectieve eigenschappen hebt met je plaatsgenoten die typisch en irritant zijn. Je wordt ergens geboren en daar moet je het mee doen, hoe kan je daar nou trots op zijn? Ik reed op een bevroren weg langs een rij bomen van allerlei soort, maar toen ik van de weg af raakte kwam ik tot stilstand tegen een berk. Nu voel ik me zo verbonden met berken, ik ben trots om een berk te zijn! Wat een gelul!

1 opmerking:

  1. ik heb twee zakken wokkels leeggegeten, daar ben ik ook niet trots op.

    BeantwoordenVerwijderen