HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

maandag 29 augustus 2011

FUCK THE MOSSELMAN

Zeg kennen jullie de mosselman? De mosselman? De mosselman, hij woont niet in Scheveningen, maar staat voor mijn deur en hij meurt zo dat er geen enkele reden is om open te doen.

Zeg kennen jullie de mosselman? De mosselman? De mosselman, hij woont niet in Scheveningen, maar pleurt perfect bier in een pan met stinkende schaaldieren dat ik hem bijna zou aanklagen voor drankmisbruik.

Zeg kennen jullie de mosselman? De mosselman? De mosselman, hij woont niet in Scheveningen, maar wordt 1 keer in de zo veel tijd verschrikkelijk ziek door die kloterige zoutwaterschelpen dat ik me af vraag waarom hij ze nog vreet.

Zeg kennen jullie de mosselman? De mosselman? De mosselman, hij woont niet in Scheveningen, maar zet zijn pan op een lelijke vlag van Dingemanse waar hij zelf niet eens op durft te staan omdat hij stiekem ook wel weet dat het een slecht idee is om dingen te vreten die door al het leven in de zee worden afgekeurd als voedsel.

Zeg kennen jullie de mosselman? De mosselman? De mosselman, hij woont niet in Scheveningen, maar als hij dat wel doet mag hij zich kenbaar maken omdat ik dichtbij genoeg woon om hem vanavond nog om zijn bek te komen slaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten