HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

zondag 26 juni 2011

EN DAN WORDT JE GEVRAAGD...

Soms loop het raar in het leven. Ik geef bekendheid aan mijn gedichten op allerlei manieren en daar wordt zeer positief op gereageerd maar er komt niet echt vervolg. Ik probeer dan te bedenken waar mijn kansen liggen en me daar op te richten. Dan gebeurt er weer wat en gaat de wind weer liggen zodat het voelt alsof ik terug bij af ben.

Dan gaat de telefoon met een onbekend nummer. Vervolgens wordt ik gevraagd voor het maken van een gedicht, met een onderwerp wat een klein deel van mijn eerste bundel beslaat en ik nooit had gedacht dat daar een verzoek uit voort zou komen; de dood. 

Wat een macabere gelegenheid om je netwerk te vergoten, leuk is het niet, maar wel tof. Ik moet het geloof ik nog even op me in laten werken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten