HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

dinsdag 14 juni 2011

SCHEUR EEN STUK VAN MIJN HART

De een zijn dood is een ander zijn brood. De een zijn dood kan het brood zijn van dezelfde persoon. Sommige artiesten, vooral muzikanten, kunnen me zo in het hart raken alsof ze de pracht van hun eigen dood aan het omschrijven zijn. Soms vraag ik me af of ze wel echt van het leven genieten of dat het lijden noodzakelijk is voor de creatie van de mooie dingen.

William Fitzsimmons is zo iemand, en het zou me verbazen als het verdriet dat hij als een hartverscheurende rode draad in zijn liedjes stopt, een trucje zou zijn. Duidelijk is het voor mij dat als deze man niet muziek als uitlaatklep zou hebben, zijn eigen hart het leven niet aan zou kunnen.

Wie raakt jou op een plek waar je het misschien liever niet over zou hebben? Met 1 aanvullende vraag; "wat heb je nou echt te verliezen als je het zou zeggen?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten