HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD
HERSENSPINCELS 2: GEVALLEN ACHTERHOOFD

donderdag 30 juni 2011

MOBILOOS

Hey jij daar!? Ja jij! Is het niet nog zo heel lang geleden dat een mobiele telefoon uitzondering was? En toen bereikten we elkaar ook, sterker nog; wellicht was het intenser omdat het niet zo makkelijk was. Bedenk je nu eens hoe het zou zijn om de deur uit te gaan zonder je mobi. Nu je realiseert hoe eng dat voelt, vraag ik je om de uitdaging aan te gaan om het ook echt te doen.

Uit ervaring van vandaag kan ik je vertellen dat het best mee valt en eigenlijk wel een bevrijdend gevoel geeft. Toegegeven; ik ben niet ver gegaan en ik ben me zeer bewust van het feit dat als het veel verder zou zijn, ik me zou verzekeren van het feit dat ik hem ergens op kan laden en ja dus bij me heb natuurlijk!!!

Wat zijn we toch raar geworden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten